KOM24

 

Kommunikation i en brydningstid  

Farvel til veldefinerede målgrupper, klassisk kriseløsning og strømlinede SoMe-strategier. KOM24 giver dig nye opskrifter på stærk kommunikation. 

AI er all over, og samtidig vender unge og trendy grupper det digitale liv ryggen. 
Twitter er blevet til X er blevet til kaos. Og de engang så frygtindgydende techgiganter virker pludselig noget forpjuskede. 

Det er svært at være kommunikatør i en tid med få fælles værdier og sandheder, når de veldefinerede målgrupper og de nemme veje til at nå dem smuldrer, og respekten for autoriteter ser ud til at være fortid. 

På en enkelt tempofyldt dag får du ny viden og nyttige værktøjer fra fagets allerbedste og kommer tæt på nogle af de mest interessante kommunikationsindsatser, der enten har virket fantastisk godt eller er gået helt galt. Der er vigtig læring i både succes og fiasko. 


Fra scenen kunne man opleve:

Morten Løkkegaard, kommunikationsrådgiver og medlem af EU-Parlamentet    

Olga Rudnieva, CEO, Superhumans Center i Ukraine 

Keld Reinicke, medieguru og tidligere programchef på TV 2     

Sisse Birkebæk, sektionsleder, Politiets Online Patrulje  

Mia Karrebæk, kommunikationsmedarbejder, Politiets Online Patrulje     

Katja Iversen, CEO, Museum for the United Nations      

Trine Pilgaard Jørgensen, Head of Digital Strategy & AI, Lead Agency    

Charlotte Martens, Chief Creative Strategist, Advice    

Line Schmeltz, forsker, DMJX 

Henrik Munksgaard, redaktør, Sustain Report   

Morten Langager, direktør for politik, analyse og kommunikation, Dansk Erhverv    

 

Kontakt

Tilmelding, betaling og praktik
Nicole Lazaridis Højland
nicole@kforum.dk
Tlf: 21 63 85 54

Program
Anna Beck Laulund
annab@kforum.dk
Tlf.: 26 72 30 07

 

Venue

Pressen
Vester Voldgade 33
17850 København

Se kort

Arrangører

Billetter

Copyright @ KomKonference 2025