KOM24
Kommunikation i en brydningstid
Farvel til veldefinerede målgrupper, klassisk kriseløsning og strømlinede SoMe-strategier. KOM24 giver dig nye opskrifter på stærk kommunikation.
AI er all over, og samtidig vender unge og trendy grupper det digitale liv ryggen.
Twitter er blevet til X er blevet til kaos. Og de engang så frygtindgydende techgiganter virker pludselig noget forpjuskede.
Det er svært at være kommunikatør i en tid med få fælles værdier og sandheder, når de veldefinerede målgrupper og de nemme veje til at nå dem smuldrer, og respekten for autoriteter ser ud til at være fortid.
På en enkelt tempofyldt dag får du ny viden og nyttige værktøjer fra fagets allerbedste og kommer tæt på nogle af de mest interessante kommunikationsindsatser, der enten har virket fantastisk godt eller er gået helt galt. Der er vigtig læring i både succes og fiasko.
Fra scenen kunne man opleve:
Morten Løkkegaard, kommunikationsrådgiver og medlem af EU-Parlamentet
Olga Rudnieva, CEO, Superhumans Center i Ukraine
Keld Reinicke, medieguru og tidligere programchef på TV 2
Sisse Birkebæk, sektionsleder, Politiets Online Patrulje
Mia Karrebæk, kommunikationsmedarbejder, Politiets Online Patrulje
Katja Iversen, CEO, Museum for the United Nations
Trine Pilgaard Jørgensen, Head of Digital Strategy & AI, Lead Agency
Charlotte Martens, Chief Creative Strategist, Advice
Line Schmeltz, forsker, DMJX
Henrik Munksgaard, redaktør, Sustain Report
Morten Langager, direktør for politik, analyse og kommunikation, Dansk Erhverv
Kontakt
Tilmelding, betaling og praktik
Nicole Lazaridis Højland
nicole@kforum.dk
Tlf: 21 63 85 54
Program
Anna Beck Laulund
annab@kforum.dk
Tlf.: 26 72 30 07
Venue
Pressen
Vester Voldgade 33
17850 København
Billetter
Copyright @ KomKonference 2025