TEMA FOR KOM22

NYE DAGSORDENER

Fra pressemeddelelse til strategisk retning. Fra Facebookopslag til rådgivning af CEO. I 2022 kan kommunikatører ikke længere kun koncentrere sig om håndværk og drift – de skal også favne arbejdet med udvikling og strategi, ofte helt ind på bestyrelsesgangen. Dertil kommer, at kommunikatøren også forventes at have kendskab til markedsføring og politisk interessevaretagelse samt at kunne håndtere hensyn til diversitet, bæredygtighed og etik.

 

Hvordan navigerer vi fremover i krydsfeltet mellem komplekse teknologiske systemer, følsomme dagsordener og splittede målgrupper? Hvilke værktøjer, metoder og greb bliver uundværlige, når kommunikationen bliver virksomhedens livline? Hvordan forholder vi os til, at kerneopgaverne ikke længere er at kommunikere om virksomheders og organisationers servicer, produkter og viden, men snarere om, hvordan virksomheden bidrager til det omkringliggende samfund, placerer sig i forhold til politiske agendaer og reagerer på aktivistiske strømninger?

 

KOM22 bliver et mix af paneldebatter, oplæg og interviews. Vi inviterer til interaktion, networking og aktiv deltagelse og vil præsentere indslag, som går fra det konkrete og hverdagsnære til det højtflyvende og fremtidsorienterede.

TALERNE

Vi arbejder på højtryk med at finde de bedste cases, de dygtigste eksperter og de inspirerende personligheder til KOM22. Meld dig til nyhedsmailen her, og få talerne lige ind i din indbakke.

Første navne offentliggøres i januar 2022.

Kontakt Anna Beck Laulund, hvis du har input til programmet.

Foto: Kforum

ANNA
BECK LAULUND

annab@kforum.dk

Tlf: 26 72 30 07

KONTAKT

TILMELDNING, BETALING, PRAKTIK & KOM-PRISER:

Patrick Mark Reimers
pmr@journalistforbundet.dk
Tlf: 33 42 80 00

PROGRAM:

Anna Beck Laulund
annab@kforum.dk
Tlf.: 26 72 30 07

 

VENUE

THE PLANT
Raffinaderivej 22
2300 København

Se kort

ARRANGØRER

BILLETTER

Copyright @ KomKonference 2022