Foto: PR foto

Jacob Benjovitz

Kreativ hos &Co./NoA

Kom tæt på Danmarks første AI-genererede kampagne 

En highfive med en hval. Et hotel under vandet. En limousinebåd. Under overskriften ”Slip fantasien fri” har bureauet &Co./NoA skabt en kreativ kampagne for Eurojackpot, som er 100 pct. genereret via AI-værktøjet Midjourney. De to kreative Jacob Benjovitz og Sally Trier fra &Co./NoA har med egne ord lavet et drømmeunivers på steroider via AI, og de løfter sløret for, hvordan det kreative arbejde foregår, når alle billeder er skabt via AI. 

Få et indblik i, hvordan spillereglerne for det kreative arbejde ændres med AI: Hvornår siger man stop og giver maskinen fri, når mulighederne bogstavelig talt er uendelige? Hvordan finder man kampagnestilen gennem Midjourney? Hør også, hvordan AI har givet helt nye muligheder for dialog med brugerne før og under kampagnearbejdet – et blik ind i fremtiden for kampagneudvikling.